Distribuujeme Works That Work

Works That Work, „časopis nečekané kreativity“, se věnuje designu ve smyslu funkčních řešení, spíš než ve smyslu krasomilství. Šéfredaktor Peter Biľak (Typotheque) v něm prezentuje východiska reagující na všelijaké potřeby, od amatérských míčů na fotbal, přes indického muže, kterého postupně zavrhla manželka, matka i vesnice, aby po sedmi letech práce vyvinul vložku a obchodní model, který přinesl lepší hygienu a práci tisícům indických žen, až po proměnu Boeingu 747 na nejúspěšnější dopravní letadlo na světě. (Nehledě na tunel z Českých Budějovic k Jadranu, ten ale zas až tak nezafungoval). WTW ale i sám s jedním takovým řešením přišel. Obchází obchodníky, jimž běžně připadne až 80 procent ceny časopisů a místo nich zapojuje čtenáře jako jste vy. Nebo my. Kdokoli se může přihlásit a časopis prodávat. Nebo ho jen dovézt z jednoho z výdejních míst do místní kavárny, knihkupectví nebo salónu. My se přihlásili a když si k nám přijdete pro jedno ze tří posledních čísel, můžeme si o tom říct víc. Výtisk stojí 250 Kč. Koupit jej od nás můžete i na e-shopu MojeMoje.

9/1/2015