
Po třinácti letech jsme upravili vizuální styl, který jsme pro PPF kdysi sami navrhli. Nově jednobarevné logo teď působí suverénnějším a na rozličných podkladových plochách (zejména fotografiích) taky kompaktnějším dojmem. Styl pak vychází z detailů loga a kombinace s novými doplňkovými barvami, celkově jsme ale především zjednodušili a zpřehlednili systém značek skupiny, tiskovin i prezentačních materiálů. Důležitou aktualizací je i přechod od písma The Sans v názvu dceřiných společností k písmu Apercu. Mladá, na první pohled klasická bezpatková abeceda má v kresebném detailu neotřelý a velmi současný charakter. Tradici a historii značky reprezentují písmena „PPF“ zachovaná v logu v provedení tradičním písmem Sabon. Ve spojení s Apercu tak vzniká dynamická a moderní kombinace patkového a bezpatkového písma. První a nejvýraznější aplikací nového vizuálního stylu se už stal kompletně redesignovaný web skupiny.