
Oživení tradiční rodinné sklárny v Nižboru na Křivoklátsku přináší současné tvarosloví krom nových produktů i do vizuálního stylu značky. Redesign loga vedla především snaha zachovat ducha a příběh původní ochranné známky z roku 1901 s čápem otevírajícím lahev, ale zároveň dosáhnout současných nároků na maximální čitelnost i při malých velikostech — jak na obrazovkách, tak při leptání nebo gravírování do skla. Původní tvar štítu vystřídal příjemnější a jednodušší oválek, který shodou okolností navazuje i na kolekci nového uměleckého ředitele Rückl Ronyho Plesla. Lineárnímu opeřenci sice zůstaly elegantní tvary i zátka v zobáku, ale lahvička lékárenského skla z loga zmizela stejně jako kdysi z pozice hlavního produktu firmy. Černobílá kopíruje zbarvení čapích perutí a doplňuje ji světlá meruňková.