V síti

„Agent provokatér trash a la virální youtube videjko – humus,“ poznamenal někdo trefně v diskuzi na síti. Estetika plakátu konfrontuje přefiltrovaný virtuální svět sítě s neúprosnou pavoučí mřížkou klasicky přísného loga v instagramovém čtverci, které se zalevá černým slizem. Síť je archetyp – temný Karkulčin les skrývající různé touhy, dnes jen extrémně akcelerovaný internetem. Prostor, do kterého děti zvědavě vstupují, většinou naprosto nepřipravené na hru o nevinnost vlastní duše a těla. V lese žije i „maskot filmu“, malý jednorožec, antický symbol síly a panenství s falickým rohem na čele, dnes tiše obývající dětské pokojíčky v podobě plyšových hraček. Nám stráží krytky kamery počítače – nenápadná zadní dvířka predátorů ze sítě.

2020
  • Klient: Hypermarket Film
  • Designér: Zuzana Lednická
  • Spolupracující: Zdeněk Trinkewitz (postprodukce), Jakub Spurný (typografie), Jonatan Kuna (ilustrace)
  • Písmo: Rhymes
  • Druh: Plakát, Kniha

Další z kategorie Film: