Bomma
Úspěch značky Bomma stojí na mnohasetleté české sklářské tradici, na moderní technologii vyrobené majitelem na míru současné sklárny a od loňska také na artdirekci studia deFORM Václava Mlynáře a Jakuba Pollága. Na začátku vývoje nové značky iniciované jejich příchodem byla myšlenka ztvárnit minusku „b“ pouze elementárními tvary. Někdo v nich vidí sklářskou foukací tyč a po boku vyfouklé sklo. Kontrast mezi tenkou linkou a tučnějším kruhem a napětí, které vzniká v místě, kde se oba tvary téměř dotýkají se odvolává na křehkost skleněných produktů, především lustrů, které Bomma vyrábí od roku 2012. Tyto předpoklady stály u zrodu celé abecedy, která se využívá především pro názvy kolekcí.
Klient: Bomma,
Designer: Zuzana Lednická, Martin Vácha
Art director: Aleš Najbrt
Webdesign: Michael Dolejš
Spolupráce: deFORM (Art Direction)
Písmo: Autorské,
Rok: 2018