Grandhotel Pupp
Nové logo a od něj se odvíjející vizuální styl slouží k zastřešení širokého spektra aktivit druhého nejstaršího hotelu v Evropě, s tradicí od roku 1701. Karlovarská budova v monumentálním neobarokním slohu v prvních skicách vedla ke kudrlinkám kancelaresek (ozdobných písem stále nesoucích otisk husího brka), ale nad dobovým krasopisem záhy zvítězila čistá, modernější typografie – elegantní, ale zachovávající „zkroucenost“ pouze v náznacích několika tahů. Současný výraz, ladnost abstrahovaná na základní tvary, jen dřík a lesk. Na ně navazuje tenký grotesk GT America určený pro doplňkové informace. Společně, od tiskovin po pytlíky na boty a čepice do sprchy, podporují na pokojích dojem uklizenosti a klidu, stranou od ornamentálního hlaholu společných prostor. Přímočařejší odkazy na dekorativnost luxusu minulých století do vizuálu ale nakonec přináší stylizovaný znak odvozený z mřížky v interiéru hotelu, nabízející specifická použití v rastrech a ozdobných pásech. V královské tmavě modré směle vystupuje z jemně vanilkového pozadí, odpovídajícího fasádě hotelu.
Klient: Grandhotel Pupp,
Designer: Jakub Spurný
Art director: Aleš Najbrt
Webdesign: Michael Dolejš
Produkce: Alžběta Baráková, Stefanie Winterstellerová
Spolupráce: Solidpixels (web development)
Písmo: GT America,
Typ: Interiér, Značka, Web, Restaurace,
Rok: 2020