Česká filharmonie 2020/2021
Česká filharmonie odhalila program jubilejní 125. sezony tiskovým videem. Nový vizuální styl v něm ve dvacáté minutě představuje Aleš Najbrt. Předchozích pět let stála v jádru grafické komunikace ČF budova jejího sídla, neorenesančního Rudolfina. I koncepce dalších pěti let počítá s architekturou koncertního sálu jako určujícím prvkem vizuální komunikace. Filharmonie ovšem dnes hraje ve špičkových světových síních, a i v Praze by bylo na místě, aby se mohla rozehrát na scéně odpovídající možnostem dnešní technologie a architektury. Klíčem k vizuálnímu stylu 125. sezony se tak stala vize nové budovy pro 21. století. V tuto chvíli zatím hypotetické. Plán následujících let proto začíná u tužky a skicáku. Komunikace pracuje se skicami designérů, studentů architektury, ale třeba i už existujícího hledání lokace nové budovy jednoho z nejuznávanějších českých architektů Josefa Pleskota. Krom bohatých vizuálních možností koncept doufá v akceleraci veřejné diskuze a potenciálně i procesu směřujícího k vlastní stavbě. Katalog 125. sezony k listování zde.
Klient: Česká filharmonie,
Designer: Marek Pistora, Michal Nanoru, Aleš Najbrt
Webdesign: Michael Dolejš
Produkce: Michaela Gabriel
Písmo: Baskerville,
Typ: Plakát, Značka, Katalog, Web,
Rok: 2020