ČT24
Redesign zpravodajské stanice ČT24 zásadně zjednodušil a racionalizoval systém zobrazování: od lišty po mimořádnou zprávu jej spojuje jednotná barevnost, korporátní písmo a motiv zeměkoule. Krom červených zpráv a žlutočerných breaking news se na obrazovce drží tři odstíny modré podle denní doby a tematická zaměření pořadů blíže určují „datasféry“, skutečné údaje o dění na světě obalující zeměkouli (počasí – izobary, sport – rekordy v základních atletických disciplínách, média – dráhy družic a páteřní datové sítě, kultura – porušuje základní tvar atp.). Kompaktní stavebnicová struktura infografiky v pouhých čtyřech velikostech písma a s jednotícím podkladovým obdélníkem pak umožňuje za každé situace logicky vrstvit prvky na obrazovce, aniž by si konkurovaly a ztrácely čitelnou hierarchii.
Klient: Česká televize,
Designer: Martin Hejl, Daniel Špaček (Loom on the Moon), Petr Štěpán
Písmo: Marek Pistora
Spolupráce: Karel Havlíček (hudba), Tomáš Luňák (režie)
Písmo: TV Sans,
Typ: Značka,
Rok: 2014