Field Restaurant
Spolupráce s architekty ph5 nás ve Fieldu vedle grafiky a webu přivedla k pojetí výloh, zásahům do interiéru, vymýšlení sloganu, focení a food stylingu i kompletní přípravě propagačních materiálů. „Většina surovin, ze kterých vaříme, roste na poli. Když můžeme, dojdeme si pro ně,“ píše se v průvodci po Fieldu. Je po čem provázet – po kuchyni Radka Kašpárka, proměnlivém stropu od Jakuba Matušky aka Maskera, nástrojích ve výkladcích. Ty chápeme jako artefakty – pečlivě vybrané a nasvícené. Trochu nebezpečné a dokonalé ve svém základním, po generace cizelovaném tvaru. Vidle od japonské značky, ale už stovky let stejné. Výkladce a grafika ohlodaná na kost tak stojí v protikladu a zároveň doplňují bukolickou idylu Maskerova stropu. Ta strohá kosa pořád hrozí, že propíchne nadýchaný, detailů plný baldachýn jeho kresby.
Klient: Field Restaurant,
Designer: Martin Vácha, Aleš Najbrt, Petr Štěpán
Spolupráce: Atelier PH5 (architektura), Jakub Matuška aka Masker (ilustrace), Dušan Tománek (foto), Radek Brousil (foto)
Písmo: Apercu,
Typ: Interiér, Značka, Restaurace,
Rok: 2014
Související práce: