Olife
Nová technologie založená na olivínu, minerálu pojmenovaném pro svou zelenou barvu (LiFePO 4), umožňuje vyrobit autobaterii, která nastartuje i auto zaparkované na Severním pólu. Neobsahuje olovo ani další škodliviny a oproti standardním bateriím má menší váhu a delší životnost, takže na pól pravděpodobně i dojede. Pro nás byla práce na značce taky v lecčems objevná, jelikož jsme tentokrát nepřišli jen s adekvátně moderním logem a vizuálním stylem, ale vymysleli jsme i název a mohli koordinovat vše od veletržní architektury přes videospot až po dresy hostesek.
Klient: Olife,
Designer: Martin Vácha, Michal Nanoru, Bohumil Vašák, Aleš Najbrt, Anna Divišová, František Polák
Spolupráce: Studio Hippos (architektura), Lucie Kutálková (Leeda) (kostýmy), Leo Burnett (copywriting, produkce), Digital Rabbit (web development), Michal Nanoru (název)
Písmo: Circular,
Typ: Interiér, Značka, Katalog, Web, Název,
Rok: 2014