Pietro Filipi
Česká oděvní značka se omlazuje a vyráží do světa a na cestu se vybavuje novým logem a vizuálním stylem. Pro budoucí sjednocení a uspořádání identity, které by rozšíření záběru a ambice značky pod novým majitelem odráželo, jsme vytvořili kompaktní současné logo s originálním symbolem. Elegantní spojení písmen P a F poskytuje vedle nezaměnitelnosti mnoho možností pro tvorbu vzorů nejen v propagaci značky, na visačkách a v architektuře prodejen, ale také přímo na látkách a doplňcích. Logo doprovází unikátní grotesk Pietro, navržený tak, aby podobně jako logo samotné poskytoval patřičnou flexibilitu v použití v tisku i v digitálním prostředí. Logotyp a symbol budou základem naší právě začínající práce na vizuálním stylu a dlouhodobé image značky.
04/03/2019
Související autoři: Aleš Najbrt, Marek Pistora, Jakub Spurný, Ondřej Kahánek,