66. Pražské jaro
Slogan radostného očekávání vypůjčený ze Smetanovy Prodané nevěsty je logickým pokračováním loňského zhudebněného vizuálu.
Klient: Pražské jaro,
Designer: Petr Štěpán
Písmo: Chronicle,
Typ: Plakát, Katalog, Festival,
Rok: 2011
Slogan radostného očekávání vypůjčený ze Smetanovy Prodané nevěsty je logickým pokračováním loňského zhudebněného vizuálu.
Klient: Pražské jaro,
Designer: Petr Štěpán
Písmo: Chronicle,
Typ: Plakát, Katalog, Festival,
Rok: 2011
Používáme cookies!
Abychom vám usnadnili procházení stránek a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies. Jejich nastavení upravíte odkazem Nastavení cookies a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies. Souhlasíte s používáním cookies?