67. Pražské jaro
Durová stupnice se stala motivem, kterému rozumí snad každý a opět si může s radostí zpívat.
Klient: Pražské jaro,
Designer: Petr Štěpán
Písmo: Chronicle,
Typ: Plakát, Katalog, Festival,
Rok: 2012
Durová stupnice se stala motivem, kterému rozumí snad každý a opět si může s radostí zpívat.
Klient: Pražské jaro,
Designer: Petr Štěpán
Písmo: Chronicle,
Typ: Plakát, Katalog, Festival,
Rok: 2012
Používáme cookies!
Abychom vám usnadnili procházení stránek a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies. Jejich nastavení upravíte odkazem Nastavení cookies a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies. Souhlasíte s používáním cookies?