Area Four Industries
Drsnější než rokenrolové hvězdy, které táhnou od města k městu a nechávají za sebou šňůru zlomených srdcí a nevyplněných formulářů o vyživovací povinnosti, jsou jenom riggeři. Postaví pódium, užijou si koncert, do šesti do rána balí konstrukci, pak skočí do kamionu a jedou na další štaci. A riggeři jsou zákazníci Area Four Industries, aliance, která tvoří největšího výrobce vybavení pro eventy na světě. Půdorys nového heavy loga A4I reprezentující čtyři kmenové společnosti postavil Bohumil Vašák z dílů tak, aby šlo položit nebo postavit na hlavu, jako praktikábl nebo jednotka nosníku. Logo se poprvé představilo na frankfurtském veletrhu Prolight+Sound ve stánku, který navrhl s architektkou Šárkou Zikovou a kde šestimetrové obrazovky promítaly vizuální styl s maskotem-riggerkou nakreslenou Martinem Grochem.
Klient: Area Four Industries ,
Designer: Bohumil Vašák
Spolupráce: Martin Groch (ilustrace)
Písmo: Zirkel,
Typ: Značka, Katalog, Výstava, Web, Časopis,
Rok: 2016