Botanická zahrada Praha
Organické logo jsme spolu s kurátory zahrady složili z osmnácti kusů patnácti druhů rostlin, které každý návštěvník při troše pozornosti může v zahradě najít. Jejich vektorové obrysy pak tvoří základ vizuálního stylu. Z pivoněk, orchidejí, kapradin, fialek a kosatců stavíme rastry charakteristické pro vizitky, vstupenky a další interní potřeby, ale i některé propagační materiály. Koniklec (jakýsi kůň převalského pražské botanické zahrady), konvalinka, blahovičník, čemeřice nebo třeba ptačinec žabinec přecházejí v symboly merchandisingu, ale fungují například i jako piktogramy v mapě expozic. Na rozmanitosti zahrady stavíme i princip kampaní – novou identitu už uvádí jarní arcimboldo-sagmeisterovské B focené s barokním fotografem Václavem Jiráskem, složené ze sezónních rostlin, i s kořeny, přímo na hlíně... Těšíme se, jak se nadcházejícími ročními obdobími bude skladba přirozeně proměňovat. Málokdy se povede, aby identita takhle rozkvetla.
Klient: Botanická zahrada Praha,
Designer: Anna Divišová, Zuzana Lednická
Spolupráce: Václav Jirásek (foto), Yveta Kroupová (styling), Mario Wild Flowers (styling)
Rok: 2015