Dva kohouti
Dva kohouti spojují dvě profese: pivovarnickou a výčepní. Dopoledne se vaří Místní ležák, od odpoledne berou za kohouty výčepní. A protože podnik založily dvě výrazné osobnosti, sládek Adam Matuška a mistr výčepní z Lokálů Lukáš Svoboda, navrhli jsme název, který vystihoval situaci na karlínském dvorku a přidali i barevné provedení znázorňující setkání dvou světů – červená symbolizuje var při výrobě piva, modrá chlazení při jeho čepování. Společně navozují představu všudypřítomného a vždy připraveného vodovodního kohoutku, kterým v Česku stačí otočit pro nekonečný proud piva. Industriální charakter výčepu umístěného přímo v pivovaru jsme pak podtrhli výstražnými páskami a utilitární typografií. Jenom těch kohoutů je tam ve skutečnosti mnohem víc.
Klient: Ambiente,
Designer: Marek Pistora
Art director: Aleš Najbrt, Michal Nanoru
Název: Michal Nanoru
Písmo: Univers,
Typ: Interiér, Plakát, Značka, Web, Restaurace, Obal, Název,
Rok: 2019
Související práce: