Hodinářství Bechyně
České rodinné hodinářství Bechyně, specializující se na prodej a servis švýcarských a německých hodinek, vyznává hodnoty konzervativní Anglie – neokázalost, důstojnost a solidnost. Nová identita tak zachovává kontinuitu v tradiční firemní hnědé barvě a kompaktní iniciály HB jemně stylizuje do „heraldické“ figury s diskrétním odkazem k natahovací korunce. Humor suchý jako londýnský gin. Odměřený vizuální styl postavený na antikvě s adekvátním názvem Domain se pak soustředí především na kvalitní trvanlivé materiály a to, aby všechno šlapalo jako hodinky.
Klient: Hodinářství Bechyně,
Designer: Jonatan Kuna
Art director: Aleš Najbrt, Michal Nanoru
Webdesign: Michael Dolejš
DTP: Tomáš Trnobranský
Produkce: Michaela Gabriel, Adéla Pěchočová
Spolupráce: Petr Krejčí (režie)
Typ: Interiér, Značka, Web, Obal,
Rok: 2021