Národní galerie Praha
Vítězný vizuální styl soutěže, do níž bylo agenturou Czechdesign vyzváno deset studií, staví na výrazném logu, které vychází ze smyslu a poslání Národní galerie coby prostoru pro prezentaci umění. Logo vymezuje kontext pro různé typy obsahu (obraz, text, video) uvnitř tří liter zkratky NGP a vytváří tak zapamatovatelnou a variabilní značku. Barevnost a vizuální styl zůstávají maximálně otevřené a pestré, stejně jako přístupy umělců, které nejvýznamnější galerijní instituce v zemi prezentuje. Výsledky soutěže od 3. 5. 2018 představuje komorní výstava v prostorách Café Jedna ve Veletržním paláci.
Klient: Národní galerie Praha,
Designer: Martin Vácha, Andrea Vacovská
Art director: Zuzana Lednická, Aleš Najbrt
Webdesign: Michael Dolejš
Písmo: Untitled Sans, Untitled Serif,
Typ: Plakát, Značka, Web, Galerie,
Rok: 2018